måndag 21 juli 2014

Att ha haft ett dygn av total avkoppling

Sitter just nu i solen med morgonkaffet, alldeles ensam. Barnen sover fortfarande, trötta och lyckliga efter sena kvällar och mycket upplevelser.

Försöker smälta helgen och kan bara konstatera att den ligger i topp den här sommaren. Total lycka och avkoppling. Bad i vacker sjö. Finfint sällskap. Kravlöshet. God mat. En båttur. En powerwalk. Morgondopp. Kvällsdopp. Solnedgång. Glada barn. Alla krav och måsten känns så långt borta.

Känslan i bröstet ni vet, när det riktigt snörper till. Den känslan som ger gåshud. Den fick jag när Robban och alla barnen puttrade iväg i båten. Jag kommer att bära med mig det här dryga dygnet länge. Jag hoppas att barnen kommer att göra detsamma. Detta är verkligen en barndomssommar att se tillbaka på.
Viggo som annars inte säger så mycket om vad han tycker var lyrisk på vägen hem. Den bästa dagen i hans liv. Det ni!





1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder! Det ser verkligen underbart ut, så jag kan förstå att ni har haft en fin helg med era vänner.
Kram/Moster