onsdag 16 juli 2014

Ingen bra dag alls

Somliga dagar är värre än andra. Inget stämmer, barnen bråkar (mer än vanligt..;-)) och humöret sjunker. Man blir en sur och gnällig, klagande, tjatande, skällande mamma. Som blir irriterad över saker jag VET inte går att styra. 

Jag fick två timmars sömn "i natt", fast i morse är mer rätt. Kunde bara inte somna. Halv fem satte jag på kaffe, åt en macka och la mig kvart i sex när mannen körde till jobb. Sov till åtta med avbrott en gång vid sju. Att jag är ur form är nog inte så märkligt.
Nåja, det blev iaf lite bättre, egentid med sonen som har det jobbigt med sig själv och brunch i solen. 

Nya örhängen i brevlådan när jag kom hem, så fina! 
Nu laddar jag batterierna, njuter en liten stund innan sängen skriker sig hes efter mig...
Godnatt!

Inga kommentarer: