söndag 17 augusti 2014

Datenight❤️

Igår blev vi barnlediga, Ellen har varit på långtur med farmor och farfar och Viggo har varit hos sin mormor! På em bakade jag en glutenfri chokladkaka som vi fikade på hos mormor! Jättegod. Ska testa baka med annan sötning nästa gång. 
Hasselnötter som bas i botten, massa mörk choklad i och chokladfudge ovanpå.

På kvällen satt vi i växthuset och åt massa gott: räkor, pajer, hemmagjort vitlöksbröd, hemmalagad aioli..så gott!

Älskar räkor!
Finaste älsklingen, om två veckor firar vi ett år som gifta! ❤️

Mys med massa tända ljus! Efteråt såg vi bästa filmen:Dallas Buyers Club, den får högt betyg, se Matthew McConaughey som nerbantad hiv-positiv...Sann story.

Idag har det regnat hela dagen. Viggo kom hem tidigt och hela förmiddagen låg vi i soffan och slötittade på TV. Jag tog mig iväg till gymmet efter lunch och sen kom Ellen hem! Två trötta barn. Imorgon börjar skolan igen, Ellen ska börja förskoleklass. Jag hoppas verkligen att det blir bra för hon vill absolut inte! :-( 

Nu är båda på väg i säng och jag dricker te, skriver matlistor och nya träningsupplägg. Om några veckor tänkte jag att testa Olga Rönnbergs råd i nya boken Styrketräning för kvinnor! Let's go!

Inga kommentarer: