fredag 22 augusti 2014

En efterlängtad fredagskväll och lite "vill ha"


Tröttheten som har förföljt mig idag har varit i en klass för sig. Herrejisses säger jag bara. Första jobbveckan, kick-off igår (fantastiskt kul med showande chefer och musikquiz) sent i säng, barn som ska in i nya rutiner har tagit musten ur mig. Helt slut!
Men fredagsblommor är köpta, hemmet är städat och fredagsfys avklarat och fredagsmys inlett! 

Hittat några riktigt snygga träningskläder från Röhnisch som jag gärna skulle vilja ha.
Vilja jacket med så snyggt tree-print!

Röhnisch shape-tights. Har redan en variant (på bilden nedan) så snygga! Och sköna med högre midja. På önskelistan de med!

Det blev som sagt fredagsfys innan fredagsmys idag. Trotsade tröttheten och körde ett pass a la Olga efter jobb. Gött. Efter snabbt mellis och dusch landade jag i soffan!

Ha en härlig fredagkväll!





Inga kommentarer: