söndag 7 september 2014

Ett brejk och härlig helg

Vilken helg! Vilket väder! Igår var Robban hos vänner och hjälpte till med målning av fönster, sen blev det kräftskiva med så mycket mat så jag höll på att spricka, så gott allt! 
Och strålande sensommarväder och värme har vi haft, så skönt att kunna sitta ute en kväll i September. 
Lite höstfint på trappan fixade vi igår! Hösten är väl snart här på allvar trots ljumma vindar just nu..

Viggo har varit på kalas idag och efteråt födelsedagsfika hos Anna och Peter. Mysigt! Terminens första zumbapass är avklarat, kul som vanligt! :-)

Annars ligger jag lågt just nu. Har bestämt mig för två veckors brejk från gymmet. Dels har jag dragit på mig en förkylning och dels behöver jag vara hemma och ladda batterierna mentalt. Känns lite konstigt att inte gymma dock men desto roligare att köra igång sen. Nu filmkväll och hämtmat. Två trötta kids redan i säng efter en sen kväll igår! 


Inga kommentarer: