lördag 29 augusti 2015

Intensiv vecka

Puh! Den här veckan har det verkligen gått i ett, med tre kvällsmöten, ju-jutsu för Viggo, träning, vab och vardagsliv. Viggo hade ett läkarbesök i torsdags så jag vabbade hela dagen och vi hade en mysig dag trots ösregn!
Efter medicinkontroll tog vi en fika på espressohouse. Vi hann med en tur till leksaksaffären i Landskrona också. Jag har letat som en galning efter legot Jurassic World eftersom Viggo önskar sig detta SÅ mycket när han fyller år om ett par veckor. Det visade sig vara en svår uppgift- slut överallt nästan. Men nu hade jag sån tur att det fanns en sort just i denna affär. Det är inte lätt att shoppa till en blivande 9åring när denne är med dock. Men det fick gå. Tur det var en stor affär så han hade mycket att göra! :-)
Goood lunch en ledig torsdag! Omelett m champinjoner och kallrökt lax och sallad. Så enkelt och gott. 

Den här helgen är barnen utlånade-Viggo är med farmor och farfar och klappar älgar utanför Markaryd och Ellen är hos Kerstin. Handlade en massa mat efter jobb igår, ikväll ska jag och mannen laga trerätters tillsammans, bara njuta och fira vår bröllopsdag några dagar i förskott! Det är på måndag men vi passar på nu!
Lite fredagsblommor måste man ha! Tyckte färgen var ljuvlig. 

Just nu är det bara jag som är vaken, sitter i soffan med TVn som sällskap, bloggar och läser de bloggar jag brukar följa. Efter frukosten blir det gymmet, sen har vi inte bestämt vad vi ska göra. Vi får se vad dagen bjuder på i övrigt.

Inga kommentarer: